I Service & Support divisionen er opgaverne delegeret med et højt ansvarsniveau, hvilket giver mig stor fleksibilitet til at introducere og implementere nye ideer. Jeg arbejder internationalt i tæt kontakt med kollegaer fra hele Europa, Japan og andre regionale hovedkvarterer som USA. Dette giver mig konstant mulighed for at udvide min oplevelseshorisont. Og jeg møder altid gode kollegaer i en international sammenhæng.
Patrick Stucke
Service & Support
Efter at have afsluttet min markedsføringsuddannelse, er jeg taknemmelig for chancen for at opbygge et bredt netværk blandt internationale Konica Minolta kollegaer, få en masse branchespecifik viden og arbejde på mine egne tværfunktionelle projekter.
Jeg kan ikke forestille mig nogen bedre forberedelse til min nye rolle som Junior Specialist Corporate Communications end et Marketing-traineeophold i Konica Minoltas europæiske hovedkvarter!
Frauke Flüthmann
Trainee
Sidste år deltog jeg i Technical Innovation Programmet. Det gav et værdifuldt skifte fra mit daglige arbejde og hjalp mig til at tænke ud af boksen. Jeg sætter stor pris på muligheden for at udvikle en ide sammen med kollegaer fra forskellige afdelinger og lande. Og jeg er meget stolt af resultatet.
Nicolas Führ
Technology Innovation Programme
Hver dag hos Konica Minolta er forskellig. Og vi møder altid nye udfordringer, som vores team skal tackle og løse. Mine opgaver er ekstremt forskellige og afhænger af kundens specifikke behov og individuelle situation.
Berit Hillmer
Global Major Accounts